sobota, 1 października 2016

Olaplex - najczęściej zadawane pytania

Nie ma to jak zacząć sobotni poranek (godzina 12... *sobotnie południe) od zjedzenia wielkiej czekolady, słuchania ulubionego soundtracku z ulubionego anime i pisania nowej notki na blogu. Więcej dni mogłoby się tak zaczynać, wcale bym nie pogardziła.

Zanim przeczytasz notkę z najczęściej zadawanymi pytaniami dotyczących olaplex, najpierw przeczytaj ogólny post, który o nim napisałam. Bez zbędnego przedłużania przejdźmy już do pytań.



Jak długo utrzymuje się efekt przy bardzo dobrej pielegnacji?
Na to pytanie nie da się jednoznacznie odpowiedzieć, bo to wszystko zależy od pielęgnacji, typu włosa itd. Efekt utrzymuje się tak długo aż znowu nie zniszczysz włosów, a w jakim tępie się niszczą, to kwestia indywidualna.

I jak pielęgnować włosy by efekt trzymał się jak najdłużej?
Tutaj odgrywa bardzo ważną rolę olaplex no3, czyli ten do pielęgnacji włosów w domu. Jeśli będziesz go stosować regularnie efekt utrzyma się naprawdę długo.

Czy przeczesujesz włosy przed nałożeniem Olaplexu? Wilgotne czy suche? 
Nie ma to dla mnie dużego znaczenia czy przeczeszę włosy przed nałożeniem czy nie, bo moczę całe w wodzie, odsączam nadmiar ręcznikiem i nakładam olaplex. Nie czeszę włosów na morko.

Czy przeczesujesz włosy po nałożeniu Olaplexu?
Nie, bo jak wspominałam wyżej nie czeszę włosów na mokro.

Ile zazwyczaj trzymasz Olaplex i jak? Pod czepkiem? Czy trzymałaś całą noc?
Zazwyczaj olaplex trzymam na włosach kilka godzin, ogólnie zaleca się go zostawić na kilka godzin dla lepszego efektu. Jest wielka różnica po trzymaniu go 15 minut, a 6 godzin. Dla mnie minimum trzymania olaplex to właśnie te 6 godzin, zdarza mi się trzymać go dłużej. Po zaaplikowaniu produktu robię np wysokiego koka i tak dalej sobie wykonuje wszystkie czynności w domu, które miałam zaplanowane. Osobiście nie zostawiałam go na całą noc, bo nigdy nie mam czasu myć rano włosów, ale nie ma żadnych przeciwwskazań do pozostawienia go na włosach całą noc.

Na ile aplikacji starcza Ci Olaplex?
Jedno opakowanie olaplex ma 100 mililitrów i starcza mi na około 5-6 aplikacji. 

Jak często nakładasz olaplex?
Zaleca się stosować olaplex raz w tygodniu, ale ja stosuję co 2 tygodnie, bo dobrze dbam o włosy i nie męczę ich prostownicą, suszarką, lokówką itd. 

Po jakim czasie zauwazylas efekty?
Używam olaplex no3 do pielęgnacji w domu i farbuje włosy u fryzjera też z olaplexem. Jeśli chodzi o farbowanie włosów z olaplexem, to efekty są widoczne od razu i są natychmiastowe. A jeśli chodzi o stosowanie olaplexu no3 do pielęgnacji w domu, to osobiście zauważyłam efekty po 2 aplikacjach. 
Włosy były mocniejsze, nie łamały się ani nie kruszyły na końcach przez co bardzo szybko zauważyłam efekty w zapuszczaniu, były odpowiednio nawilżone i ogólnie same plusy i najlepsze rzeczy dla włosów, przede wszystkim przestały być zniszczone. 

Czy można kupic i zrobić caly zabieg z olaplexem w domu? 
Pewnie, że można, ale ja nie jestem zwolenniczką domowego farbowania włosów, więc nie polecam i lepiej z tym iść do fryzjera, który się zna i pracował na tym produkcie. 

Czy sam olaplex 3 duzo daje włosom?(bez wcześniejszego całego zabiegu)
Olaplex no3, czyli ten do stosowania samodzielnie w domu działa i daje takie same efekty jak olaplex no1 i no2, tylko to są fazy przeznaczone TYLKO I WYŁĄCZNIE PODCZAS I PO FARBOWANIU WŁOSÓW!!!

Jeśli nie farbuje włosów mogę używac olaplexu?
Tak, wtedy używasz olaplex no3 przeznaczony do pielęgnacji włosów w domu, który można stosować na każdym typie włosa, farbowanym, naturalnym itd.

Jak nakładasz olaplex?
Moczę włosy, nadmiar wody odsączam ręcznikiem, na wilgotne włosy nakładam obfitą ilość produktu od nasady aż po końce. Zostawiam na włosach kilka godzin, później zmywam i myję włosy normalnie jak zawsze.

Gdzie kupujesz olaplex i ile on kosztuje?
Olaplex zamawiam tylko z jednego, zaufanego miejsca, którym jest maniewski shop. Razem z przesyłką płacę około 150zł.

W razie kolejnych pytań dotyczących tego produktu piszcie w komentarzach i odpowiem na wszystkie z nich.







6 komentarzy:

  1. Super post, teraz będę wiedziała co i jak! c:

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie zamawiasz Olaplex za 150zł....100ml????

    OdpowiedzUsuń
  3. Podaj adres sklepu gdzie mozna kupic olaplex

    OdpowiedzUsuń
  4. Olaplexu 1 i 2 uzywa sie rowniez do samodzielnego zabiegu nie trzeba farbowac wlosow by uzyc olaplexu, nie wprowadzaj lidzi w bład....

    OdpowiedzUsuń
  5. nie trzeba farbowac.. 1 i 2 można użyć do zabiegu pielęgnacji u fryzjera

    OdpowiedzUsuń