sobota, 28 października 2017

Ballerina project

W sierpniu miałam przyjemność fotografować piękna Karolinę - która nie jest tylko cudowną modelką, ``flexi świrem`` i małym francuzikiem, ale również moją przyjaciółką. Jedną z najbliższych memu sercu osób.
Fotografowałam ją na Operze w Oslo (Oslo Opera Hause) inspirując się baletową przeszłością mojej modelki, która (o dziwo!) pozowała PIERWSZY raz w życiu! Zdjęcia wyszły fenomenalne, a ona Karolina w ogólnie nie sprawiała wrażenia, że to totalnie jej pierwszy raz przed obiektywem. Mimo lekkiej nieśmiałości z początku, bo na Operze było mnóstwo ludzi, to bardzo szybko wczuła się w klimat i mogła być w swoim baletowym świecie.
Chciałam zrobić jej najpiękniejsze zdjęcia w ``baletowej sesji``, bo za czasów, gdy tańczyła ma niewiele pamiątek w postaci zdjęć. Czas było to zmienić!
Los bywa na tyle okrutny, że odbiera ludziom możliwość robienia tego, czego kochają. Tak było właśnie w przypadku mojej modelki, która po wielu latach ciężkich treningów, potu i łez musiała zrezygnować ze swojej największej życiowej pasji. Przez to, że jest to moja bliska osoba, to traktuję to również jako osobistą ``tragedię``.  Życie bywa przewrotne, a zdrowie jest kruche i łatwo je stracić. Wiem to po sobie. I każda osoba, która cierpi/cierpiała na jakieś schorzenia jest też tego świadoma. Każdy wie jakim wymagającym tańcem jest balet. Nawet kilka tygodni bez treningów = trudnościami ze skończeniem szkoły baletowej. Pomimo poprawy zdrowia mojej przyjaciółki, niestety już nie było jej dane kontynuować tego, co robiła.

Warto uświadamiać ludziom, że są w czymś dobrzy. Powinniśmy zawsze przyłapywać innych na tym, co robią dobrze! Talent czy jak ktoś woli ``predyspozycje`` są bardzo unikalnymi cechami i niewielu z nas je ma. Dlatego jeśli widzimy, że ktoś ma tzw smykałkę do robienia x rzeczy powinniśmy jak najbardziej popychać ja do przodu, motywować i zrobić wszystko, by pomóc w jej rozwoju.
Dla mnie nie ma nic piękniejszego niż patrzenie jak ktoś z roku na rok doskonali swoje umiejętności. Uwielbiam ciężką pracę i walkę do upadłego, dlatego mocno szanuje i podziwiam osoby, które też wybierają taką ścieżkę w swoim życiu. Oddają się czemuś bez reszty i są gotowi do wielu poświęceń by realizować swoją pasję.

A teraz chcę Wam pokazać czystą pasję, czyste piękno i najszczerszą rzecz jaką ta malutka istotka mogła pokazać. Zakochajcie się w niej jak ja, gdy za każdym razem oglądam te zdjęcia.





















2 komentarze:

  1. sliczne zdjecia, zreszta jak zwykle xdd dwa ostatnie zrobily na mnie najwieksze znaczenie, no po prostu cudo! karolina supi wyszla, kompletnie nie widac ze to jej pierwszu raz przed kamerą

    OdpowiedzUsuń
  2. Ballerinas are so brave. Lovely photos.. thank you for sharing.
    New post: https://www.melodyjacob.com/2023/02/best-shampoo-for-dandruff.html

    OdpowiedzUsuń